En snabbis

Det var nästan en månad sedan jag bloggade sist, men det är också nästa en månads edan jag började på kriminalvården. För de intresserade av hur det har gått tänkte jag skriva en liten sammanfattning:
 
JAG ÄLSKAR MITT JOBB!
 
Jag trivs med såväl kollegorna som arbetsuppgifterna. Det enda dåliga jag kan säga är att det är räligt att köra så långt (Malmö-Ystad). Det kräver både tid och pengar. Snart ska jag börja taåget... har jag tänkt ;)
 
Studierna har hamnat i bakgrunden lite, men bara lite för jag fick ändå VG på min senaste tenta. Snart är terminen slut så det ska bli såååå skööönt att inte ha en massa studier hängande över sig hela tiden.
 
Kortfattat: jag gillar min roll som kriminalvårdare.
 
Snart får ni en bild på mig och uniformen. Jag kan redan avslöja att den inte är svart!
 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0