Booked

Jag älskar att läsa böcker, och jag älskar att få dem gratis ^^
På Booked får man erbjudanden om att få böcker hemskickade till sig gratis. Det enda man behöver göra att skriva om boken man fått två gånger inom loppet av en månad. Jag är med och i förra månaden fick jag Kretsen :)
 
Kretsen är en fantasy med magiska krafter, spöken och död. Låter som en bok jag skulle gilla, men jag tror inte jag gillar Kretsen. Den är för ungdomlig för mig. Språket är väldigt bra och moget. Så det är inte språket som är lättläst eller anpassat efter efter ungdomar, utan det är karaktärerna som är för unga för mig. De är tonåringar med allt vad den åldern innebär.
 
Men i stort är den bra och jag skulle rekommendera den för den yngre läsekretsen :)
 
 
 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0