Dålig tajming :(

Har ni sett reklamfilmerna om Otrivin där de förskylda personerna är översvämmadde med näsdukar? Tja jag känner mig som en av dem.
 
 
Fjärde dagen idag jag har varit hemma och pendlat mellan att ligga i sängen, eller i soffan. Nätterna är ändå hemskast och det gör bokstavligt ont att andas. Dels bränner det i näsan och halsen dels hugger det till i bröstet när jag hostar. Jag tog ledigt från jobb hela veckan för att bli klar med uppsatsen men gudarna hade andra planer tydligen. Imorgon måste jag ändå gå ut på ett ärende så jag hoppas att jag är liiite bättre i alla fall så att jag orkar ta mig dit. Måste köra en tur till Lund också för att lämna in några böcker till biblioteket.
Orkaaar inteeeeeee!
 
 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0