Två dagar till

Då har jag fått första gratulationen på födelsedagen ^^
Hyresgästföreningen fick den äran. Och ja, jag fyller hela 25 år på fredag! Hela 25 år! Tänk att jag har levt så länge. Att jag kanske har lika många år kvar att leva. Kanske till och med fler. Visst är det förvånande att jag lyckats leva så länge?! Jag har som liten alltid trott att jag skulle dö ung men nu ska jag säga adjö till ungdomen, och jag lever fortfarande.
 
 
Många tankar och känslor rör sig i skallen just nu. Inte bara för att jag fyller 25 men för annat nytt i mitt liv. Med den andra saken kan jag ta senare ;) Men den rör om i mitt inre kan jag säga o_o
 
Hittade på mitt arbetsbord på KC dagen efter alla hjärtans dag när jag kom till jobbet. Från chefen. Tack söta Cathie <3 Hon är förresten ny men har redan visat framfötterna, samt visat att hon är en chef att lita på :) Jag vet inte hur andra upplever henne men hos mig har hon fått sin plats. Såsom hon ställde upp för mig i min "lilla" kris för ett par veckor sedan... kommer aldrig glömma det hon gjorde. Det var mer än vad en chef har skyldighet till och det är jag tacksam för.
 
Haha jag har gaddat mig nu igen ^___^
Fiskskelett för att jag är en fick, i stjärntecken alltså. Mycket som har hänt sedan sist men det blir så när jag inte har tid att blogga. Huvudet på fisken ska vara lila men det syns inte i bilden. Jag lovar bättre bilder lite senare när den har läkt helt. Jag tror inte jag lagt upp bilder på den jag har bakom örat? Hinner inte upp det nu men annars lovar jag bilder på den också :)
 
Slutbloggat för idag och in i duschen nu ^^
 
 
Kramkram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0