och vinnaren blev...

Grattis Cat Killer (trots att det visade sig att du inte dödar katter). 
Han var en bra motståndare som jag inte vill möta igen :/ 
 
Ämnet/temat vi skulle skriva novellen utifrån blev:
 
"Darkness Angel och Cat Killer hängde ihop en gång i tiden. Men så en dag kom Angel hem, och både hennes älskade katt, Fluffy, och sambo var försvunna. Hon är en riktig djurvän. Han gillar att ... tillreda smörgåstårtor.

Två veckor senare får Angel nys om att Cat Killer öppnat en "cat"eringfirma nere på stan.

Angel beväpnar sig med (valfria vapen) samt sin elektriska tatueringsnål och beger sig till adressen. Cat Killer är beredd, och tar emot med öppna armar, och sin nyslipade elektriska kebabskärare. 

HUVUDUPPGIFT:
Berätta hur ni träffades egentligen? Vad blev av Fluffy? Och hur slutar denna mycket makabra historia?"
 
Inte lätt va? Men jag lyckade sfå ihop något, inte lika bra som Killers, men något iaf. 
Den lägger jag upp inom kort :)
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ser jag fram emot att läsa :-)

2012-09-18 @ 19:50:02
URL: http://www.jessicaberggrenturban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0