Ett gnällinlägg bara!

När en sak går fel går allt annat fel. För det första hittar jag inte mitt körkort 'o' som jag har beställt för bara några månader sedan när jag blev av med min plånbok. Den här gången är bara körkortet borta. Fråga inte hur det kommer sig. Det verkar ha flytt ut från plånkan :(
 
Uppsatsen som är ett grupparbete går inte bättre. Vi har en del material, metod, teori, underlag för analys, syfte pch frågeställning. Ja det verkar som om vi har en hyfsat bra uppsats, men den ska vara en utvärdering ooch det just det vi inte har. De vikigaste dokumenten har vi inte fått tag i. Utan dem kan vi inte heller besvara vår frågeställning eller nå syftet med uppsatsen/utvärderingen.
 
Jag känner att det är mitt fel eftersom ddet var jag som föreslog verksamheten och det är den som styr vårt arbete. Kontakten med dem har inte varit så bra och jag har jagat folk hela dagen... halva dagen... utan att komma någonvart. Så måste jag beställa ett nytt körkort och det kostar pengar.
 
Känner mig sönderstressad, och jag vet inte hur vi ska lösa det här med uppsatsen. Det är trots allt B-uppsatsen. Den är alltså stor. Hur de har tänkt när de gav oss fyra veckor till den kan jag inte förstå.
 
Är fortfarande deppig över förra tentan som resultatet på kommer antagligen om en vecka :O
Vill inte ens veta vad jag har fått.
 
 
Dessutom måste jag spärra mitt körkort och beställa ett nytt :( Annars fåår jag böta 500 (eller mer) om jag blir stoppad körandes utan körkort.
 
PS: Det luktar bränt här i lägeheten men jag vet inte var det kommer ifrån! Hm borde kolla det kanske?!
 
Kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ibland behöver man få gnälla. :-) men det kommer att lösa sig till slut. Trist bara att du tappat bort körkortet. :-(

2012-11-13 @ 20:47:01
URL: http://dreamingtiger.blogg.se
Postat av: ROCK YOUR HAIR - en alternativ hårblogg

du får meditera så blir det bättre! :D

Svar: får väl prova det... när jag har tid ;)
Darknessangel

2012-11-14 @ 08:50:25
URL: http://ww.rockyourhair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0