Onsdag

Idag har det gått bättre än igår. Jag var i Lud hela förmiddagen så halva dagen har gått till seminariet. Riktigt dumt att lägga det två dagar innan tentan =/ Ibland undrar jag hur dessa människor tänker! Det gick hur som helst bra och vi ska bara skriva ihop rapporten till en sammanhängande text som kan lämnas in.

Jag har besvarat två tentor från tidigare terminer. Mina svar stämde hyfsat bra med typsvaren =D Själv tycker jag att det är mer givande att besvara frågor än att sitta och läsa sida efter sida i en bok där det mesta inte fastnar i huvudet. Svara på gamla tentor är även ett sätt att se vad lärarna tycker är viktigt, och att träna sina färdigheter inför den riktiga tentan.

 Det känns som om jag har koll på det mesta, men samtidigt känns det som om vad som helst kan hända *_* Jag får inte bli alldeles för kaxig!

Riktiga dödskallar på geocentrum i Lund ^^


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha, jag antar att det är din favoritplats? Kanske du själv vill ha en sådan monter hemma? ;-)

2012-03-22 @ 18:59:51
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0