Tar tillbaks det :(

Den 11:e juli skaffade jag Viaplay och skulle prova fritt i en månad. Då sa jag att jag ska se minst 1000 filem under den månaden. Efter lite matte kom jag på att jag måste se 33 film/dag för att hinna med det. Problemet är att ett dygn inte har fler än 24 timmar och det räcker inte även om varje film var på endast en timme. Då tänkte jag att jag istället kan se tusentalsfilmer. Idag vet jag bättre. Det har gått en vecka och jag inte sett fler än 6 filmer :(

Den bästa av de filmerna jag har sett är I spitt on your grave. En film för alla som älskar blod och råhet. Annars varnmar jag för känsliga tittare ;)

Imorgon torsdag och fredagen är jag ledig ^____^
Vi får se hur många det blir på två dygn :)


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0