Hejdå min vän

Vi lekte tillsammans. Vi åkte på utflykter tillsammans. Åt och drack tillsammans. Skrattade och grät. Sov och vaknade i varandras sällskap. Du har varit en god vär. En vän som alltid ställde upp. En som alltid fanns där och aldrig sa nej till mig. Jag kunde lita på dig. Jag uppskattar den tiden vi hade tillsammans för den var dyrbar och den kommer jag aldrig uppleva igen. Jag kan skaffa en ny vän. Flera vänner faktiskt, men ingen kommer att vara som du. Du var unik. Du hade dina stunder och brister men du var ändå unik. Jag kommer att sakna dig och minnas vår tid tillsamans med en tår i ögat.

Adjö Sanshera Sabah GMG Al-khamisi Junior



Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

:-( Vad tråkigt. Men Sanshera Junior har säkert fått ett bra hem. :-)

2012-07-07 @ 08:13:42
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0