1 vecka & 5 dagar

Sedan jag bloggade sist. Om det finns någon där ute i världen som vill veta varför så är det för att jag har inte mått så bra alla dagar.
 
Hänt sedan dess;

*Jag har varit på bröllop
*Fått ett nytt vikariat
*Sålt bilen
*Blivit av med min plånbok
*fixat nya kort
*Hittat plånboken
*Blivit besviken på en bok
*Varit på bio
*Jobbat varje dag
* Osv osv

Åh vilket fjortisinlägg det blev :/ Måste bjuda på en häftig bild så att jag inte inte uppfattas som fjortis.


Jag vill fortafarande ha vingar }{


Vill ha såna linser på jobbet också :)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Oj :-o Det är en hel del som hänt. Det måste du berätta mer om! Ska försöka mejla dig i helgen. Tråkigt att bilen blev såld nu. :-( Men du kan säkert skaffa en ny i framtiden. :-)

2012-07-04 @ 20:05:39
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: JRL

Man är inte fjortis bara för att man behöver skriva av sig om hur man mår! Det kan man behöva ibland trots att man är betydligt äldre än så. Tänk inte på det! Hoppas verkligen att allting ordnar sig.

2012-07-06 @ 00:50:29
URL: http://johanlindback.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0