Roligt välkomnande?

Mitt 2012 började bra. Jag var på fest med familjen. Den var rolig. Mat dryck och dans :)



Allting gick bra tills min mage bestämde sig för att göra uppror fem på morgonen. Allt gott som hade åkt in i magen åkte ut igen. Jag mådde så fruktansvärt illa och hade en hemsk huvudvärk :( Jag var vaken sedan hela morgonen till runt tolv då jag kunde sova ett par timmar. När jag vaknade hade jag världens migränattack -_-  (eller var jag bakfull ^^) Hela igår låg jag syrrans soffa och plågades. Idag blev det att skynda till jobbet sju på morgonen :s

Menmen... hellre dålig inledning och bättre fortsättning än tvärtom ;)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att ditt 2012 blir bra. <3 Du förtjänar det.

2012-01-02 @ 13:26:26
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: JRL

År som börjar dåligt brukar alltid sluta bra för mig, och jag hoppas att det blir så för dig också. Fast ditt år verkar redan har fortsatt riktigt bra ;)

2012-01-05 @ 15:52:08
URL: http://johanlindback.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0