Flytt på jobbet

Då har Malmöstads televäxel flyttat från Rönnen till Augustenborg. På Rönnen satt vi tillsammans med its. PÅ det nya stället delar vi området med kundcenter, skolrestauranger, post och bud, TÖC (trafikövervakningscentralen), kommunteknik och resten av kommuntjänster(tror jag). Det nyya stället är fin, frächt med många färger men det är så litet jämfört med den gamla arbetsplatsen. den känns bara så instängd :(


Mitt gamla arbetsbord

Gamla köket

Stökigt

Mitt nya arbetsbord men ny bakgrund på mina datorer

Nya arbetsplatsen, fortfarande stökigt ;)

Hanan välkomnar alla ^^

Nya köket. Gillar stolarna =)

Korridoren som leder till friheten :)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Synd att det är mindre. Men det blir säkert bra ändå. :-) Ni får möblera och liknande så att det känns som att det är större. Sådant går ju.

2012-01-29 @ 15:32:09
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: Ivy

Hej fina du!

Tänkte bara säga att du har en väldigt fin blogg med fina bilder och den är väldigt intressant att läsa! :)

Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar, kram! :)

//Ivy

2012-01-29 @ 23:08:10
URL: http://ivyitis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0