Börja om!

Jag känner för att säga upp mig från jobbet, avbryta studierna, säga upp min lägenhet, sälja allt skit jag har. Det enda jag behöver är någrra varma plagg. Sedan kan jag tanka bilen fullt, sätta mig i den och köra iväg. Utan GPS eller kartor. Jag vill inte veta var jag kör eller vart jag kommer komma. Jag vill inte göra några svängar. Bara köra rakt fram. Och tanka bilen och fortsätta köra. Tanka och köra. Och när pengarna är slut stannar jag där jag har kommit fram och börja om från början. Intte börja om resan, utan börja om livet. Rensa  bort allt gammalt och starta ett nytt liv från scratch!


Vaför kan jag inte göra så? Varför kan jag inte ta farväl av ett liv som inte varit snällt mot mig?


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag förstår hur du känner dig. :-( Men det kommer gå över. Du kommer komma ovanför vattenytan igen. Bara att försöka hålla ut (även om det är lätt för mig att säga). Jag håller tummarna för att allt blir okej snart. <3

2012-01-06 @ 15:49:33
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: JRL

Det är nog ingen tröst, men den där känslan har jag också känt många gånger =/ Det enda råd jag kan ge är att försöka vara stark och försöka härda ut. Det blir bättre, tro mig.

2012-01-07 @ 23:30:22
URL: http://johanlindback.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0