Jag hatar min kropp och jag har bra anledning!

Huvudvärk huvudvärk Huvudvärk huvudvärk Huvudvärk huvudvärk Huvudvärk huvudvärk Huvudvärk huvudvärk Huvudvärk huvudvärk

Hela min vecka förra veckan såg ut såhär, och det var egentligen inget nytt för mig. Det nya var bara att värken kändes som migränvärk men att jag hade den ständigt under nio dagar! NIO DAGAR! Smärtan hoppade fram och tillbaka i huvudet, några timmar satt den i vänstersidan och andra timmar i högersidan. Under de dagarna har jag inte kunnat åka till föreläsningarna för att köra bil är inte så smart när jag har så ont och är så yr. Åka buss eller tåg är inget allternativ då jag mår illa hela tiden och risken finns att jag spyr på vägen.

Förutom att jag har missat viktiga föreläsningar, ett grupparbete, mått rentav skit, spytt flera gånger under veckan och sovit otroligt dåligt så har jag även låtit hatet mot min kropp växa. Jag förbannade den varje vaken stund. Liksom varför? varför varför varför!!! Varför ska jag ha ont så jävla ofta? Kan inte nån idiot till läkare där ute säga varför jag har huvudvärk ständigt?

Jag är så trött på att min kropp ska motarbeta mig! Jag orkar verkligen inte ha det så längre. Jag blir bara så vansinnigt arg för att min smärta hindrar mig från att göra mycket.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag lider verkligen med dig. :-( Är fullkomligt sjukt att ingen läkare kan tala om vad det är för fel och därigenom hjälpa dig. Hoppas att det blir bättre.

2012-02-07 @ 21:46:56
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: JRL

Usch, jag lider verkligen med dig :( Hoppas innerligt att smärtan ger med sig snart.



(Kan inte låta bli att säga att det var en väldigt snygg bild! ;)

2012-02-07 @ 23:06:43
URL: http://johanlindback.wordpress.com
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; tack för omtanken<3

2012-02-17 @ 00:52:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: resume

As I can see your style is really well-planned!

2012-03-02 @ 14:43:34
URL: http://perfectresume.org/about.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0