Då var det dags igen

Den 22:a februari fyllde jag hela 24 år 'O' Jag hade inte planerat att göra något speciellt eftersom det var en helt vanlig erbets-/skoldag.
MEN
Systrarna hade annat i tankarna.
Jag och en min storasyster hade sovit hos min andra storasyster natten innan och på morgonen kom de in till med en bronwnie och tomtebloss och sjöng för mig :D


Senare på dagen frågade lillasystern när skulle jag vara hemma och sa att mamma skulle komma till mig med matlåda ^^ När det var dags för mamma att komma visade det sig att det var min syrra som stod utanför min dörr. Hon hade med sig en kladdkaka, dricka och min favorit hot wings från McDonalds =D Vi käkade och sedan drog till spelhallen på Big Bowl. Det var skönt att krocka med bilar utan att oroa sig för att bli skadad ^__^


Sedan skulle jag tillbaka till min andra syster och sova där även den natten. När jag knackade på dörren öppnade mina två äldre systrar med en prinsesstårta och en sång =)


Så jag fick mycket sött den dagen men mycket trevligt också ^^
Igår var det födelsedagsfesten, men det skriver jag om i ett annat inlägg

Tack alla för tårtorna ^^


Kramkram


Kommentarer
Postat av: video transcription

Everything looks really brighter with such kind of lights!

Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Åh va gulligt av dom :D

2012-03-02 @ 15:27:10
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: maria

Kolla in min tävling på Bloggen

Maria

2012-03-08 @ 07:57:54
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0