Första advent

 
Söta smilisar :)
 
Idag har jag haft en lugn och bra dag. Vi bakade pepparkakor och lussekatter medan vi lyssnade på julmusik. Drack glögg och såg på film. Det har dessutom snöat hela dagen och stämningen hade inte kunnat bli juligare. Har inte haft en så lugn dag på länge så den behövde jag verkligen :)
 
Igår hade jag en trevlig kväll med min bästa vän och hennes man som var i Malmö för sin systersons dop. Min kompis syster alltså och inte mannens :) Vi var på Emporia och fikade. sedan satt vi bara och snackade om allt möjligt i ca. två timmar tills det var dags för dem att ta tåget tillbaka till Halmstad. Innan jag gick och träffade dem hade jag gjort julfint hemma och slagit in årets första julklappar, som de sedan fick ^^
Mitt fönster
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ibland behöver man sådana lugna dagar. :-) Själv ska jag röra ihop pepparkaksdeg när jag kommer hem och till helgen blir det att baka både lussebullar och pepparkakor. :-)

2012-12-03 @ 10:53:27
URL: http://dreamingtiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0