En dikt till kebaben =)

Kebab

Kebab är det godaste jag vet
Mot tungan känns den som len sammet

Doften kan jag känna på avstånd
Den ger mig nästan stånd!

När jag ser en kebabrulle vattnas det i munnen
Och när ja slukat den är hungern försvunnen

Mmm dressingen, hettan och köttet
Men jag börjar oroa mig för kroppsfettet

Priserna är inte riktigt låga
Och mina kolesterolvärden är skyhöga

Kebab, snälla du får inte försvinna
För min slanka figur kommer jag ändå aldrig åter vinna

Ja du har sänkt min självkänsla
Men när allting kommer omkring,
så är du ett jävligt god bränsle


Kommentarer
Postat av: Fanni

Du och jag är på samma sida när det gäller kebab. Det är det GODASTE som finns, plus att jag åt det idag! MUMS :D

2011-09-02 @ 23:27:27
URL: http://fannipetronella.blogg.se/
Postat av: JRL

Kan bara instämma helt och hållet! :D Bland det absolut godaste jag vet.

Men... "den ger mig nästan stånd" är väl ändå en överdrift? ;)

2011-09-03 @ 01:00:54
URL: http://johanlindback.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0