Otypisk lunginflammation

Har varit på vårdcentralen idag och tagit prover. Jag har ju hostat i över ett år, och den senatse veckan har hostan blivit olidlig. Blodproverna visade förhöjda infektionsvärden, mycket höga 'o'

Har för någon timme sedan tagit lungröntgen och bilderna kommer att skickas till min vårdcentral och de kommer att kontakta mig. Bilderna avgör vad jag har men diagnosen jag har fått nu är otypisk lunginflammation :(

Har fått antibiotika som jag måste äta hela veckan och jag hatar mediciner. De senaste dagarna har jag haft ont i HELA kroppen. Bokstavligt talat. Jag har världens trääningsvärk i magen och ryggen utan att ha tränat. Spänningsvärk i axlar och nacke och huvudvärk. Allting på grund av hostan som inte vill släppa taget.

Justdet, jag har inte kunnat jobba, gå på föreläsningar eller prata. Prata retar min hals och jag får ingen luft och då får jag hemska hostattacker. Dessutom har jag levt på soppa, te, varm chocklad, soppa, juice, varmt kaffe med mjölk och soppa. Suck!

Suger att vara sjuk såhär nära till tentan som jag förresten har om EN VECKA!
Panik!!!!


Kramkram


Kommentarer
Postat av: JRL

Shit :O Jag lider verkligen med dig! Inte alls bra ju =/ Men försök att inte tänka för mycket på tentan, det kommer fler chanser att göra den. Det viktigaste är att du blir frisk igen. Ta hand om dig!



Kraaam!

2011-10-17 @ 15:10:27
URL: http://johanlindback.wordpress.com
Postat av: Jessie

Herregud. :-( Du har verkligen otur. Jag tycker så himla synd om dig. Precis som JRL säger ska du inte oroa dig för mycket för tentan. Din hälsa är viktigast även om du säkert tycker annat. Önskar att jag hade kunnat göra något för att hjälpa dig. :-(

2011-10-18 @ 19:48:25
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0