Fiskmysteriet =/



När jag kom hem efter jobbet igår och skulle mata fiskarna gjorde jag en upptäckt. En av fiskarna var försvunnen!
Jag möblerade om i hela akvariet, vände upp och ner på alla stenar men den var inte där. Tänkte även att pumpen sugat in den så jag tog ut den och tvättade den men nej, fisken var inte där :O Och de fiskar jag har är inte såna som äter varandra, de är inte alls köttätare.
Fisken är bara helt spårlöst försvunnen från akvariet!

Den kan inte ha tänkt ja nu hoppar jag ut och tar en promenad



Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Oj vad konstigt! :-o Säker på att den inte finns någonstans i akvariet? Är du helt säker på att de inte äter upp varandra? Det sade du ju sist, och se vad som hände med Unkulunkulu ... Hoppas att fisken kommer tillbaka.

2011-03-11 @ 19:46:23
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0