Min bästa vän

Min bästa vän är verkligen bäst!

Hon ställer alltid upp och lyssnar oavsett vad jag har att säga. Jag kan prata om absolut allt med henne och jag vet alltid att hon förstår mig. Om hon inte gör det så försöker hon ändå utan att vara fördömande. Vi har gått igenom massor tillsammans och jag känner att varje svårighet har förstärkt vår relation. Att lära känna henne är bland det bästa jag nånsin gjort i hela mitt liv. Hon har hjälpt mig igenom de svåraste tiderna i mitt liv, och jag vet att hon alltid kommer vara där för mig när det är som mörkast. Och jag kommer vara där för henne :)
Jag kan se oss som åttioåringar går med rollatorerna och drar våra skämt som ingen annan förstår ;)

Älskar dig <3
Du vet vem du är ^^


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag älskar dig också och att lära känna dig var också bland det bästa som hänt i mitt liv <3 Haha, vi kommer säkert att gå runt som gamla gummor och prata om sniglar ;-D

2011-03-17 @ 09:25:31
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0