Hem ljuva hem

Äntligen är man hemma. Visst hade jag kul hos bästa kompisen och släktingarna men jag måste erkänna att jag har saknat mitt hem. Jag saknade min lägenhet, min säng, mina fiskar och mest av allt saknade jag att SOVA! Ja, det var svårt att sova där borta eftersom det aldrig blir riktigt mörkt på nätterna '_' Jag fattar inte hur folket där klarar av att sova :/

Till kvällen kommer kanske några bilder från resan :) Det blev massa bilder så de kommer i flera inlägg. Ett kort inlägg men det känns inte som om jag har något mer att skkriva ;)


En sjö i Åker, tagen från mitt besök i september 2010



Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vilken fin bild på Visnaren du fick! :-D Det är väl som man säger, borta bra men hemma bäst? ;-) Jag ska mejla dig bilderna sedan som vi tog med min och Thomas kamera :-)

2011-06-18 @ 19:44:41
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0