Ett inlägg från Västerås

Hajhaj!

Har precis ätit världens godaste lamm som min moster har lagat idag. Jag körde hit, Västerås, igår eftermiddag. Vi åkte in till stan för att jag ville köpa shorts. Istället köpte jag en kjol, ett linne, nagellack -_- men inga shorts. Senare på kvällen åkte vi (jag, mamma, brorsan, min moster och hennes dotter) till min morbrors familj och var där till runt tio. Sedan åkte vi hem och jag, brorsan och kusinen gick ut och grillade eftersom vi var hungriga. Till det drack vi öl ;)

Min kusin och vi växte upp tillsammans och var som syskon som barn. Det är vi fortfarande men vi har kommit ifrån varandra under åren. Dels på grund av avståndet dels... vet jag inte riktigt. Hur som helst är det tråkigt. När vi är tillsammans är vi som barn igen, som tex igår. Vi såg gungor och ruschkanor (om det stavas så) och då blev vi helt galna. Hihi det var kul =) Bilderna kommer senare när jag kommer hem.


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0