Vilka är ni?

Jag får fler och fler besökare på min blogg. Även de dagarna jag inte bloggar har jag typ femton besökare och ännu fler när jag skrivit nya inlägg 'o' och ännu fler sidvisninggar. Så vilka är ni som läser min blogg? Några känner jag till, men vilkka är alla andra? Är ni män, kvinnor, unga, gamla, studenter, arbetslösa, livsnjutare?

Det är kul att jag har så många besökare men mindre kul att inte många kommenterar. Är mina inlägg trista? Lämnar jag ingget utrymme för kommentarer? Eller beror det på att folk inte orkar kommentera helt enkelt? Det hade varit intressant att få veta vilken typ av människor jjag drar till min lilla blogg ;)


(Gammal bild. Mitt hår är sååå mycket längre nu)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Sofie Trinh Johansson

well, it's me! =)

2011-08-30 @ 17:22:56
URL: http://sofietrinh.blogg.se/
Postat av: Jessie

tittar fram och ger sig till känna trots att du redan vet om det

2011-08-30 @ 19:59:15
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, hoppsan! Var inte meningen att det skulle bli så. Hmm ...



tittar fram och ger sig till känna trots att du redan vet om det

2011-08-30 @ 20:00:02
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: JRL

Få se nu, jag är man, halvgammal, hårdrockare och fuskar som fantasyförfattare. Hoppas att du får en ungefärlig bild av vem jag är då ;)

2011-08-30 @ 21:10:21
URL: http://johanlindback.wordpress.com
Postat av: Kim

Tja, jag är inte så himla bra på att beskriva mig själv, eftersom det lämnar jag vanligtvis till personerna som känner mig ^^ Men något måste jag ju skriva, haha! :)



Jag är lika gammal som dig, dock man, och bor i samma stad. Ung, glad, teknisk och arbetslös är jag.



Fantastisk blogg måste jag få säga. Otroligt välskrivna och djupa meningar som får en att verkligen vilja lära känna och ta reda på mer, och mer om dig... Det tog verkligen tid att läsa igenom och förstå sig på allt du har skrivit, men det var definitivt värt det i slutändan ser jag. Jag gillar egentligen inte att läsa långa texter/böcker och annat material som har väggar med texter! Avskyr det! Men... din blogg, dina texter, är... fantastiskt underbara. Det är faktiskt första gånger jag har läst något till sista punkt och verkligen gillat det! ^^



Jag stöttar dig hela vägen ska du veta! Din klädstil äger, så låt ingen trycka ner dig! Stå på dig! :)

2011-08-31 @ 03:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0