SEF-unga nätverksträff

Då har man varit på en träff för alla sef-unga medarbetare (sef står för serviceförvaltningen, och unga för ungdomar) Vi är totalt 125 ungdomar som har fått jobb genom det här projektet, men alla var självklart inte på träffen. Dessutom var det inte bara vi ungdomar. Några av gästerna var: stadsdirektören, förvaltningschefen serviceförvaltningen, sef-unga chefen, en kommunalråd, en arbetsmarknadssekreterare, sef-unga handläggarna mfl.

Var det roligt? Roligt är fel ord, men det var intressant. Det var "nyttigt" också att höra hur de högsta cheferna kom in i arbetslivet och vilken otrolig resa de gjort för att komma dit de är idag.

Haha måste säga att cheferna var för roliga och avslappnade för att vara chefer. de kändes faktiskt som normala människor ;) skojar, de är normala. Det visar bara att vem som helst kan bli chef, och snart går de i pension så blir deras tjänster lediga =D

Vi fick frokust ocg t-shirts där det står "jag bor i malmö" och malmös logga på ärmen. Nu bloggar jag från jobbet så jag har inte bilderna i datorn, men jag laddar upp en när jag är hemma :)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Då låter det som att det var värt det att gå dit :-) Tur att du gjorde det ^^

2010-09-17 @ 08:52:20
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0