UJIK

UJIK står för Utvidgad Juridisk IntroduktionsKurs

Den kursen ska jag läsa denna terimin. Men den är inte som vilken annan kurs som helst. Här tävlar studenterna! Alla som sett Toppmodel, Projekt runway, hells kichen osv vet vad jag snackar om.
I de programmen, och många andra, tävlar deltagarna om vinnarplatsen och vinnaren får en belöning som den alltid drömt om.

UJIk fungerar på samma sätt. Men här finns det flera vinnare. 20 st faktiskt (Tur ;))
Och belöningen eller priset som vinnarna får här är PLATS I JURISTPROGRAMMET I LUND 'o'
kan nån fatta hur viktig den här chansen är för mig?
Kan nån fatta hur tufft det kommer bli?
Kan nån fatta hur deprimerad jag kommer bli om jag inte blir en av de 20 bästa?

Nu gäller det att visa va jag går för
Det är att vinna eller försvinna


En bestämd Hanan

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej på dej :) ! Du har Jätte fin blogg!! Jag läser den varje dag! :)

Om du vill och har tid,så kan du besöka min blogg!:) jusst nu har jag frågestund,fråga om du vill vetja!



Puss & Kram /Nosis

2010-01-16 @ 22:43:41
URL: http://elgitarrnosis.blogg.se/
Postat av: Hanan ;)

tack va snällt :) ska kika på din blogg ;)

2010-01-16 @ 23:45:14
URL: http://darknessangel.blogg.se/
Postat av: Jessi

googlade på ujik, o kom hit..=) min stora fråga (innan jag börjar läsa omkring, huuuur gick det? o vad tyckte du om kursen? jag börjar nu nästa vecka...

//jessi

2012-01-02 @ 15:01:03
URL: http://stensbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0