Flytt

I mitt inlägg "suck" skrev jag att jag skulle berätta om hur det har gått med "flytta-hemifrån-grejen" så nu tänker jag berätta hur det har varit det senaste året. Om bara tre veckor är det ett år sedan jag flyttade. Det var en vecka före min 21:a födelsedag. 

Trots att det snart gått ett år kan jag fortfarande komma ihåg hur jag satt på soffan men min syster och bölade som en barnunge som precis insett  att den inte får ha glass till efterrätt. Men det jag hade insett var att det hela var verkligt. Jag var arg och besviken på mig själv för att jag en sån självisk person som lämnar den jag älskar mest när den behövde mig som mest. Men jag var tvungen! Tvungen att hitta mig själv och det kunde jag jag inte göra bland all kaos som fanns hemma. En dag kommer hon förstå... hoppas jag!



Nu lite mer praktiska grejer:
Att flytta innebär betala räkningar, städa, diska, handla mat, laga mat, få pengarna att räcka, få tiden att räcka, med andra ord göra allt som man inte behövt göra tidigare. Hur har jag klarat det? Ganska bra :) Laga mat däremot är fortfarande ett problem =/ Städning är fortfarande ingget som jag bryr mig om :-} Jag menar vf bädda sängen när jag sover i den igen bara några timmar senare? Vf inte ha kläderna på soffan när ingen ser? Vf ha böckerna på skrivbordet när jag kan sitta varsomhelst å plugga? Ja, ni fattar ;)

En mer normal bild ^___^



Kramkram 


Kommentarer
Postat av: diddi

jag har fattar för länge sen ._. <3

2010-01-28 @ 19:38:34
URL: http://diddisliife.blogg.se/
Postat av: Hanan ;)

<3

2010-01-28 @ 23:42:09
URL: http://darknessangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0