Habibi Mimooo =D

OMG idag kommer jag få träffa Maysar igen efter 6 år 'o' Han e min systers man, men för mig e han mkt mer än bara det. Han e min vän och jag älskar honom massor. Sex år e verkligen lång tid så jag har saknat honom enormt mkt.
<3
Jag saknar våra playstation-kvällar då vi gjorde min syster arg så att hon börjar skälla på oss. Men vi brydde oss inte om det, utan fortsatte spela hela natten. Jag saknar att krama honom men mest att brottas med honom. Men jag e nervös idag :s Ska jag hoppa på honom och pussas och kramas? Eller ska jag uppföra mig mer vuxet? Kommer han att krama mig eller har han blivit för vuxen?

Båda två har förändrats. Jag e inte den tonåringen som jag var för sex år sedan. Åren har lagt på mig massa... ja allt va livet har att erbjuda. Frågan e om han kommer acceptera den jag e idag! Och han har också förändrats. Idag e han en pappa :O Han e 31 årig MAN (ingen ung kille alltså) Men jag hoppas att han fortfarande  har lika stort hjärta, att han e lika go människa. Men framförallt att han älskar mig lika mkt =D


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Bellezza

yes yes det får man hoppas :)

2010-02-28 @ 01:08:21
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Det är jag säker på att han gör! Hur kan man sluta att älska/tycka om dig? :-D Det är bara otroligt svårt.. Nej omöjligt! Man kan inte sluta :-) Hoppas att dina förhoppningar inte grusades och att ni fortfarande har lika trevligt. Du får höra av dig och berätta, jag dör av nyfikenhet :-D

2010-03-06 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0