Körkort Johoooooooooooooooo =D

Nu har jag äntligen börjat övningsköra efter mer än en månads väntetid på körkortstillstånd & handledartillståndet. Det är på tiden att Hanan fixar körkortet! Men va ska man göra? Det finns föräldrar som betalar sina barns körkort, och det finns andra föräldrar som inte gör det. Gissa vilken typ tillhör mina föräldrar? En pappa som inte bryr sig =/ och en mamma som skulle vilja hjälpa till men har inte riktigt råd med det. Även om hon skulle erbjuda mig pengar till körkortet så skulle jag faktiskt inte acceptera dem. Det blir för mycket utgifter för henne när hon har en tonåring hemma. Alla vet hur tonåringar är; de vill ha hela världen och min mamma försöker verkligen ge syrran hela världen även om det inte är alltid möjligt.  Och om livet har lärt mig nåt så är det att klara mig på egenhand. Och än en gång har jag bevisat att jag klarar det genom att spara ihop till mitt körkort =D




En sak som jag har tur med (när det gäller körkortet) är min handledare. Jag kände inte honom på nåt sätt, utan la ut en annons på blocket och han svarade så kom vi överens om att han ska lära mig köra. Han är jättesnäll och… intressant! Han har dessutom en kattunge & Facebook  ;)  va mer kan man önska sig? Haha, man vet aldrig vilka man hittar bakom dataskärmen.

Kramkram


Kommentarer
Postat av: diddi

ojoj hobisho, lycka till med körandet och honom ;D

OCH JAG ÄR INTE JOBBIG!... eller kanske lite :$

2009-12-18 @ 19:20:17
URL: http://diddisliife.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!

Jag menar med pengar bara ibland ;P

2009-12-24 @ 13:48:00
URL: http://darknessangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0