Total lycka ^^

Jag fick jobbet!!
 
Min nya arbetsgivare är Kriminalvården och jag kommer inom 2-3 veckor börja på anstalten i anstalten i Ystad. Jag kommer jobba som kriminalvårdare :) Uniform kommer jag också ha ^^
 
Fan vad glad jag blev. Liksom jag? Lilla mig fick jobbet?! Men det ska de inte ångra för om det här vill jag verkligen så jag kommer att göra mitt bästa.
 
Nu måste jag prata med mina nuvarande arbetsplatser och chefer. Planera för de kommande veckorna. Se hur jag ska få studierna att passa in i de nya rutinerna. Måste tala med min grupp på utbildningen angående grupparbetet så att vi inte bestämmer träffar som krockar med schemat de första två utbildningsveckorna som kriminalvårdare. Ja många trådar att hålla i men det ska bli bra det :)
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Riktigt stort grattis! :-D Vad stolt jag är över dig. <3 Och glad!

Svar: Tack min kära ^^
Darknessangel

2013-04-04 @ 20:12:24
URL: http://dreamingtiger.blogg.se
Postat av: sofietrinhjohansson

Fy fan, vad kul! Heja dig! Kommer säkert att se dig som ersättare till GW i framtiden ;)

Svar: Tack snälla du :)
Darknessangel

2013-04-04 @ 23:13:28
Postat av: Micke Lind

Grattis :D Hoppas du kommer att trivas i massor!

Sköt om dig!

Svar: Tack :)
Darknessangel

2013-04-05 @ 00:30:39
URL: http://michael-lind.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0