terminens första tenta

Krav för betyget VGstudenten har:

använt sig av såväl kurslitteratur som övrig litteratur (såsom akademisk litteratur och kurslitteratur på området)samt att det finns källor genomgående i uppgiften. Därtill kommer att det ska föras en kritisk analyserade diskussion i uppgiften.

Terminens första tenta är en hemtenta som öppnades igår och ska lämnas in senaste 5.e oktober. Elva frågor varav fyra på VG-nivå. Jag tyckte inte att G-uppgifterna var lättare bara för att de är på lägre nivå. De är minst lika svåra och kräver lika långa och analyserande svar som VG-uppgifterna.

Hittills har jag besvarat två frågor. Idag tror jag inte blir mycket mer eftersom jag jobbar till fyra. Om jag orkar något efteråt vet jag inte, men från klockan 20 är jag upptagen. Med vad? TV ;)

 

Kramkram


Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att Du är värdefull <3

2012-09-29 @ 13:45:37
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0