Lugi judo

Jag har länge velat börja träna, men inte vad som helst. Kickboxning och kampsport har stått på min lista och jag har i evigheter sagt att jag SKA börja träna. När jag fick om Lugi judo blev jag nyfiken och när jag fick veta att man kunde träna gratis två gånger och sdean bestämma sig, drog jag med brorsan till Lund igår och provtränade.
 
Det var tufft. Jag har träningsvärk i hela kroppen idag :( Men det var roligt också ^^ Nästa onsdag (de har bara onsdagar för nybörjare) ska jag provträna igen och se om jag fortsätter. Fast jag tror att jag kommer göra det :) Terminsavgiften är inte så dyr och att det är i Lund gör inget. Jag är ändå där nästan dagligen. Tiden passar mig utmärkt då det är på kvällen. det krockar inte med varken föreläsningar eller jobb ^^
 
 
Vem vet, jag kanske blir duktig en dag =)
 
Och varför gillar jag kampsport?
Jo jag vill bli stor och stark! Nää eller jo det också men jag har sedan jag var liten haft en önskan att kunna någon kampsport.
 
Kramkram
 
 

Kommentarer
Postat av: JRL

Jag har faktiskt också hållit på med judo en gång i tiden, det var rätt kul :) Hoppas att du kommer att fortsätta gilla det.

Svar: Åh va kul! Några tips?
Darknessangel

2012-09-20 @ 19:51:48
URL: http://johanlindback.wordpress.com
Postat av: TOVA LUNDGREN ♥

YO!
nu är HELGENS KNAS igång på min blogg och det är exakt som helgens blogg fast bättre!
http://knasigast.blogg.se/2012/september/som-veckans-blogg-fast-mer-super.html#comment <- direktlänk om du vill delta :)
LYCKA TILL!

2012-09-21 @ 19:01:06
URL: http://coolasteskolbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0