Bilsången

Jag vill ha en egen bile, så jag kan köra vilt
Där jag kan käka i min bile
Jag kan sitta i min bile och köra hur jag vill
Där stannar jag tills bensinen e slut
 
 
Idag ska "min" bil besiktigas. Den är inte min än, men den blir det om den går igenom besiktningen utan anmärkningen. Då blir det bara att betala den nuvarande ägaren och skriva över den på mig. Är det något fel har han lovat att åtgärda det innan han säljer till mig. Jag får lita på det och jag kommer självklart begära att se alla papper från besiktningen. Om han nu ändrar sig och vägrar att åtgärda felet köper jag inte bilen. För i så fall är det han som bryter mot vårt avtal först. Ja vi har ett muntligt avtal men det är lika bindande som ett skriftligt så bäst att han håller sittt ord. och jag tror att han gör det. Han verkade som en pålitlig man när jag har pratat med honom och hans fru när jag provkörde bilen. 
 
Vad det blir för bil och vad jag döper den till kommer när jag väl har bilen =)
 
 
Kramkram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0