Ni har väl inte missat!

Som jag skrev för här för ett tag sedan har jag skaffat en ny sida och blogg som handlar om kriminologi. Jag har nu skrivit några inlägg i bloggen och har haft en del besökare =) Kommentarerna är det inget vidare med och därför kan jag inte veta vad besökarna anser om sidan/bloggen. Lite trist men jag slutar inte skriva där bara för det. Jag har några inlägg som jag funderar på att skriva. Det är bara att hitta tid till det också XD
 
Om du blir nyfiken kan du besöka:
 
www.bricksite.com/minkriminologi
 
eller
 
www.minkriminologi.blogg.se
 
 
Kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag försöker läsa så fort jag har tillfälle. :-) Jag tycker att sidan är väldigt intressant. Dock är jag en av de som är dåliga på att kommentera.:-( Får skärpa till mig.

2012-11-30 @ 12:19:13
URL: http://dreamingtiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0