YES

Uppsatsen klar och inlämnad efter en månads plågor. Fast en månad och en månad. Jag började skriva på riktigt för mindre än två veckor sen. Intervjuerna som skulle analyseras och sammanfattas gjorde jag först den här veckan. Jag vet. Jag har varit otroligt seg men det är slutet på terminen och då blir man skoltrött. Har även varit sjuk, jobbat och varit sjuk igen. Nu är det över iaf men om jag är nöjd är en annan sak.

Det enda som behöver göras innan terminen är slut är opponeringsseminariet som äger rum nästa vecka. Och tcå kompletteringar till sånt jag missat.

Men snart är loooov


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad skönt att den är inlämnad! Tycker dock synd om dig som ska ha opponeringsseminarium. Det är bland det värsta som man kan vara med om. :-( Hoppas att det går bra för dig. Och din uppsats är säkert bra! Vad skrev du om? Har säkert frågat dig innan, men nu har jag så fullt upp att jag faktiskt har glömt. :-o

2012-05-25 @ 19:25:22
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0