Provjobba

Jag ska provjobba på en restaurang och bar ikväll. Tannken är att jag ska jobba där extra om både jag och chefen vill att jag ska jobba kvar. Problemet är bara att jag har varit ovän med maten de senaste veckorna. Det kommer att krylla av mat på restaurangen så jag hoppas bara att jag kan stå ut med lukten utan att behöva springa och spy varannan minut :/

Jag måste klara av det helt enkelt! Eftersom jag förlorade mitt vikariat som receptionist på ITS (omorganisation) måste jag ha ett till extra jobb utöver telefonistjobbet. Nu i Maj har jag inga timmar inbokade på växeln 'o' Vissa månader kan bli så och då är det bra om jag har ett arbete till som en trygghet.

Önska mig lycka till (o_o)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Sofie Trinh Johansson

lycka till, du fixar det! efter en liten stund tror jag att du blir immun mot lukterna!

2012-05-13 @ 09:38:51
URL: http://www.sofietrinhjohansson.se
Postat av: Jessie

Hoppas att det gick bra! Det där om maten, är det något som du vill prata om? :-s Tråkigt att du förlorade receptionistjobbet. :-( Jag räknar med att du håller mig uppdaterad om hur det blev med det här jobbet. :-D

2012-05-13 @ 10:42:39
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0