Hjälp!

Imorgon ska jag på en fest och till den har jag beställt en klänning från Swedenrockshop 
Den kom idag och jag var mer än glad tills jag satte på mig den :/ Dumma mig har beställt en för stor storlek. Hur ska jag liksom veta vilken storlek jag har 0:/


Den är verkligen min stil och jag gillar den men nu kan jag inte ha den på mig. Inte imorgon i alla fall och jag får en stark lust att inte gå på festen imorgon. I själva verket ville jag inte gå på den från början men ska göra det för mina systrars skull. Jag har aldrig varit så förtjust i fester och likanande :(


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch vad jobbigt. :-( Det är faran med att beställa kläder. Har du inget annat du kan ha på dig? Klänningen som du hade på din fest? Funkar inte den?

2012-03-17 @ 11:58:53
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0