Fredag

Fredagen (igår) var en omtumlande dag. Tenta, stress, matbrist (?) och sömnbrist visade sig på kvällen när jag var ute med ett par kompisar. Vi fick ta taxi och åka hem istället. Jag försörde deras kväll men ska försöka gottgöra dem :)

Ja, tentan gick sådär. Två fel känner jag till, eller fel och fel. Det var en svår fråga där jag skrev ett "rätt" svar men jag vet inte om det var rätt för just den frågan :/ En del av en annan fråga vet jag också att jag missat något i för jag kunde inte hitta relevant bestämmelse för i lagboken :( Det är bara vad jag känner till. Om jag har missat mer vet jag inte.

Jag måste erkänna att gårdagen tenta var mycket svårare än de gamla tentorna som de har haft tidigare terminer 'o'

Nu följer bara tre veckors väntan på resultat, och jag kan redan meddela att nästa tenta är om 26 dagar

Jag slapp hha migrän iaf =)


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0