Första dagarna på landet

Hajhaj!
Bloggar från stugan på landet. Här är det superfint. Man blir bara så avkopplad utan allt oljud från trafiken, utan att möta tusen människor när man går ut och att bara vara. Jag behöver inte tänka att jag ska göra det där eller åka dit eller jobba eller plugga. Sååååå skönt.

Utsikten från mitt fönster :)

Själva stugan är jättemysig med sovloft som jag inte vågat gå upp till än. Jag är höjdrädd ju :/ Det enda negativa med stugan är att golvet är iskallt så jag måste ha på mig strumpor eftersom mattorna som finns inte täcker hela golvet. Men jag gillar den ändå ^____^


Min syster åkte med upp i lördags och åkte hem igår kväll. Så lördagen och söndagen gick åt att utforska området. Vi gick långa promenader i lördags och såg bl.a. hästar, tjurar och bambis =)


Bambi! Syns inte så tydligt men det fanns hundratals av dem


Skuttande Hanan =)




Min bil får stå på gräsmattan hela veckan ^^


Mat som man överlever på ^_*


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det verkar riktigt mysigt! :-D Då antar jag att du är ordentligt avkopplad när du kommer hem. ;-)

2012-06-05 @ 13:02:39
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: diddi

hade inte haft något emot att bo där hela livet :'(

2012-06-09 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0