Jag behöver hjälp

 
Nu i veckan började arbetet med nästa uppsats som ska vara en utredning. Ska jobba med den över julen och lämna in tidigt i januari. Med andra ord har jag inte alls många veckor att jobba med den.
 
PROBLEMET, som är ett stort problem, är att jag är inte alls nöjd med mitt ämnesval och jag är inte alls övertygad om att det kommer bli till ett bra arbete :( Handledaren sågade min originalidé totalt och trots att jag fick jobba med samma ämne har jag nu fått ändra syfte och arbetssätt. Det har alltså inte alls blivit som jag tänkt mig och jag känner att jag vill byta ämne.
 
Tiden är knapp och mitt huvud är tomt på idéer o_0 Eller ingenting verkar vara bra.
Så om Du har ett förslag får du gärna upplysa mig om det.
 
Det ska vara en verksamhet eller ett fenomen som har relevans till kriminologi eller rättssociologi. Kan handla om allt möjligt som t.ex. viktimologi, en myndighet, en särskild författning, ett kriminellt fenomen i samhället, brottsprevention, internationell rätt...
 
Ja det finns mycket men varför i h****e kan jag inte komma på något användbart?
 
 
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men det vi pratade om när jag var i Malmö, funkar inte det? :-o Var det den idén som sågades?

Svar: Japp det var den som sågades. den var inte rättssociologiskt nog, utan mest juridik :'( Nu har jag iaf lyckats formulera något som liknar det vi snackade om... i liten utsträckning. På torsddag får jag feedback på det
Darknessangel

2012-12-11 @ 20:55:57
URL: http://dreamingtiger.blogg.se
Postat av: Johnnie

Jag har en idé, skickade den till dig på SMS för ingen skall stjäla min idé :D

Svar: Smart du är ;)
Darknessangel

2012-12-11 @ 21:35:52
URL: http://www.johnniefromtheblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0