Hej igen!

Förra veckan var jag som sagt hos min bästa kompis och hennes man i köping. Det var riktigt roliga dagar. Vi hade inte träffats på flera månader så vi passade på att ta igen allt som har hänt under dessa månader. Utöver alla fina pratstunder bakade vi en tårta (bilder kommer), var på Furuvik och tittade på bla kameler (bilder kommer också). Vi var även på en medeltidsfestival på Arboga och där köpte jag en fin dödskall-ljushållare som man kan spika upp på väggen (bild kommer på den också). Jag har även fått köra deras för mig gigantiska bil. Men det gick bra ändå :)

Jag och Jessie passade även på att träffa vår gemensamma kompis från gymnasiet som jag inte hade träffat på flera år 'o' Vi hade en riktigt trevlig dag tillsammans, förutom att vi blev dygnsura när det började regna på dagen. På kvällen när den tredje kompisen hade tagit sitt tåg tillbaka till stkhlm började det regna igen och jag och Jessie fick en ordentlig dusch på vägen hem.

Hoppas att vi kan göra om det snart :) Det spelar ingen roll i vilken stad vi träffas, bara vi gör det så blir jag nöjd och glad =)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det var kul att träffa dig också! Hoppas att vi kan träffas innan det går sex månader igen. :-) Ska försöka skicka bilderna till dig i helgen. Just nu har vi svärmor på besök, så jag ska gå och vara social.

2012-08-15 @ 22:05:57
URL: http://www.jessicaberggrenturban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0