Inte så bra nu

Jag har inte bloggat på länge eftersom jag har haft mycket med skolan och jobbet. Dessutom har min hosta som jag haft i mer än ett år försämrats något fruktansvärt de senaste två veckorna. Igår satt jag på föreläsninggen och störde alla med min ständiga hosta så jag bestämde mig för att inte gå på föreläsningen idag :( Inte bra jag vet men jag hade ändå inte kunnat gå även om jag velat det. Ja kan inte säga en hel meningen utan att få hostattack och kan inte äta fast föda. Väntar nu på att min ska komma till mig. Hon ska laga soppa. Jag orkar verkligen inte gå ifrån sängen och jag tror jag har feber :o Ena stunden fryser jag och andra svettas jag och är varm.

Jaja bara ett gnällinlägg men det är det som sker just nu :'(

Ni har väl inte glömt att jag publicerar brev skrivna av er till era sextonåriga Jag?
Klistra in det i kommentarfältet så fixar jag resten :) Man kan vara anonym eller ange sitt nam.


Kramkram


Kommentarer
Postat av: JRL

Usch, lider med dig! :( Hoppas verkligen att allting rättar till sig snart. Jobbigt att du ska behöva må sådär.

Kom ihåg att det aldrig är förbjudet att skriva "gnällinlägg"! Mår man dåligt ska man inte behöva låtsas som att man mår bra, så det så.



Kraaam!

2011-10-16 @ 12:14:28
URL: http://johanlindback.wordpress.com
Postat av: Sofie Trinh Johansson

men din stackare! så kan du ju inte ha det. hoppas verkligen det löser sig. Superkramar Sofie

2011-10-19 @ 21:25:18
URL: http://sofietrinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0