Inför flytten nästa vecka

jag har gjort en lista på allt som måste göras innan flytten så att jag inte glömmer något. Jag har en vecka på, mindre egentligen, på mig att fixa alllt. Varför gjrode jag inget innan? Jo för att jag hade tenta och vill lägga all min fokus på den. Dessutom har jag vetat att jag kommer att flytta i en vecka bara 'o'

Att göra
Del1:
i den gamla lägenheten

Säga upp min nuvarande lägenhet

Säga upp mitt el-avtal

Säga upp mitt försäkringsavtal

Teckna ny försäkring

Ändra min adress

Packa

Sälja sånt som inte får plats i nya lägenheten

Slänga möbler som har sett bättre dagar

Rensa i vinden

Städa

Tvätta

Få tag i folk som vill hjälpa till på flyttdagen

Hitta någon med bil med dragkrok

Hyra släp/flyttbil

Fixa mat till flyttdagen

Del2:
i den nya lägenheten

Göra i ordning

Bekanta mig med nya området

Kolla var det finns parkeringsplatser

Börja trivas!

Bäst att jag sätter igång då ;)


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0