Bröllop :D

I helgen var jag i Dalarna för första gången i mitt liv. Det som förde mig dit var min bästa kompis bröllop 'o'
Lördag 9/7 gifte hon sig med en riktig gentlman. Jag var/är så glad för deras skull. Idag är det inte så lätt att hitta någon som man kan älska och dela sitt liv med. Hon har ett hjärta av guld och det har hjälpt henne att hitta sin själsfrände som också har ett gott hjärta.

Båda två var så vackra. Han med sin stiliga kosym och hon med sin blåa klänning. Hon ville inte ha en traditionell vit klänning och det gjorde hon rätt i. Den blåa klänningen passade henne perfekt och den hade mer karaktär än en vit klänning. Jag kan tyvärr inte lägga ut bilder på dem eftersom de inte vill ha bilder på sig på nätet och jag respekterar deras vilja. Ni måste helt enkelt lita på mitt omdöme ;)

Efter kyrkan åkte alla tillbaka  till vandrarhemmet som de hade hyrt till gästerna. Där fortsatte vi firandet på trädgården. Vi hade tur med vädret. Maten var god. Tårtan var supergod. Sällskapet var trevligt :)

Jag önskar de ett lyckligt liv tillsammans :)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: JRL

Vad kul! Det såg ut att vara ett riktigt fint bröllop :)

2011-07-12 @ 23:56:33
URL: http://johanlindback.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0