Ilska!

Är vad jag känner nu. Allting går bara så fel. saker går sönder hela tiden och jag hatar min lägenhet. Jag tar första bästa chansen och flyttar. Det räcker inte att mitt hem är emot mig, utan nu börjar min bil jävlas med mig också 'o'
Den startade inte när jag skulle starta den för en timme sen! Det kom inget ljud alls, den är helt död.
Jag har i en hel timme försökt få tag i nån som har startkablar men ingen verkar ha såna! Och jag vet inte ens var man köper sånt. Bilen måste flyttas imorgon eftersom där den står får man inte parkera den 4:e varje månad. Jag är inte så förtjust i att få böter, och inte heller lägga massa hundralappar på bilflyttning.

Inte bara bilen utan hela livet är hopplöst och jag bara står där och ser på när allting faller ihop vilket gör mig oerhört förbannad!


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag förstår att du känner som du gör. Det hade jag förmodligen också gjort om jag hade varit i samma situation som du. Jag hoppas att allt löser sig för dig. Om jag hade kunnat skulle jag ha hjälpt dig, men dessvärre bor jag så långt bort :-(



Startkablar kan du köpa på t.ex. mekonomen, Biltema och andra sådana "bilaffärer".



Se det inte som att ditt liv faller samman. Det gäller bara att försöka tänka ut vad du ska göra med de nya förutsättningarna och anpassa dig efter det. Sådant är svårt, men du har klarat sådant innan och med tanke på att du är så stark som du är så klarar du det igen :-) det vet jag.

2011-04-03 @ 12:02:37
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0