Min fritid

Mycket av min fritid spenderar jag framgör tv-skärmen. Bio är också en favorit =D
Inte så märkligt egentligen med tanke på att jag är en filmälskare. Mitt intresse för filmer började redan i väldigt ung ålder. Jag kommer ihåg att jag satt med familjen och tittade på skräckfilmer redan innan jag började skolan. När jag började gå i skolan och lärde mig läsa blev intresset större eftersom nu förstod jag mer av filmerna.
Detta är dock inget som jag rekomenderar föräldrar att göra, alltså att låta barn titta på vuxenfilm :s
Men jag växte upp i en värld där man brydde sig om så lite som möjligt :(

En annan fritidssyssla är skrivande. Jag skriver olika sorters texter, som man kan läsa under kategorin "skrivande" ;)

Laga mat är nåt nytt i listan. Jag kan egentligen inte laga mat så bra men när man lyckas en gång vill man prova nya rätter. Från början tvingades jag laga mat av en enkel anledning, jag bor själv sedan tre år tillbaka 'o'
De första två åren levde jag på skräpmat och nudlar. Sedan ett år har jag börjat laga egen mat hemma och det är rätt roligt :)


Annars umgås jag med syskon och vänner så mycket det går :)


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0