Bra bloggar

Jag skrev för ett tag sedan om bloggar som jag förljer. Det har kommit några nya som jag har börjat förlja och som jag ´tycker förtjänar uppmärksamhet.

http://johanlindback.wordpress.com/

Johan är en... hm skrivarvän, nätvän eller kanske bara en vän. Det beror på hur han ser på saken också ;) Men hur som helst är han en duktig författare och musikskapare. På bloggen skriver han mycket om skrivande och musik. Där kan man hitta många intressanta inlägg som är läsvärda.

http://bodypalace.blogspot.com/

En blogg som jag har upptäckt nyligen. Den som står bakom bloggen skriver:
"21 årig kille som med denna blogg vill framför allt hylla alla fina och unika kvinnokroppar, men även manskroppar. Drömmer om att en vacker dag så ska alla konstiga kroppsideal dö ut. Man behöver inte vara smal, muskelös, ha stora bröst, magrutor, stor penis och allt vad det nu än är för att vara fin."
Ett fint budskap och vågad blogg. Nakenbilder kan förekomma. I vanliga fall är jag emot det i nätsammanhang men just i den bloggen tycker jag att det är OK eftersom målet med det är att få folk att acceptera sig själva.

Kika in på dessa bloggar när du har tid. Du kommer inte bli besviken :)
PS. länkarna är klickbara! 

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0