Hjälp! Jag är bookaholic

Hittills har jag köpt sju böcker på bokrean. Varje bok för sig kostar inte mycket, men tillsammans blir det ändå några hundralappar som jag skulle ha mer nytta av på annat håll. samtidigt så älskar jag att läsa och vissa böcker har jag väntat att de ska sänka priset på för att köpa dem. Som Sankta psyko, Rymmaren och Samlade svenska kulter. Dessa tre har jag velat läsa och äga sedan några månader.
 
Ödets svärd handlar om häxor och magi och då blir den automatiskt ett måste. Nattvandraren och Räven är rena impulsköpen, men de verkar ändå väääligt intressanta. Samtal med djävulen verkar som en bok som jag själv skulle ha skrivit och därför vill jag läsa den ^^
Mina älsklingar :)
Dessutom fick man en sån fin tygkasse för bara 20 kr på akademibokhandeln om man hade medmera-kort
 
Men...
Innan jag börjar beta av den listan måste jag läsa Kretsen inom en månad. Den fick jag genom Booked. Ska skriva mer om hur det funkar med Booked i nästa inlägg :)
 
Har någon mer än boktokiga mig handlat en massa på bokrean? Eller kommer att passa på och köpa de böckerna som står i hyllan och skriker på en?
 
 
Kramkram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anton

Fina böcker du hittat! De böcker som skriker på mig står redan i min bokhylla.. ;)

2013-03-05 @ 18:45:28
Postat av: Kajsa (i klassen)

Jag köpte också sju böcker på rean, det gick åt alldeles för mycket pengar! Men vad ska man göra? ;) Vi kanske kan bytlåna med varandra så kan man spara lite pengar i alla fall? :)

Svar: Vilka blev det? Bytlåna är en jättebra idé ^^
Darknessangel

2013-03-05 @ 19:08:46
Postat av: Jessie

Jag kommer nog inte att köpa fler böcker på bokrean. :-( Thomas tycker att jag har för många olästa. Men han var så snäll och köpte två böcker till mig på bokrean och i söndags fick jag tillstånd att köpa en bok från rean. ;-) Jag är riktigt riktigt sugen på att köpa flera böcker, men tror nog att det är bättre att låta bli och läsa ut dem som redan står i hyllan och väntar. De har ju ökat i antal (23 stycken) ... Det är inte lätt att vara bookaholic!

Åh, jag ville jättegärna läsa Kretsen! Blev så besviken när jag fick veta att jag inte blev en av de utvalda. :-( Kan kanske låna den av dig någon gång? ;-)

Svar: Jag har ännu fler olästa i min hylla, men tänker att nu när det är billigt kan jag köpa för hela året ;) Egentligen är det bra men det blir så koncentrerat i tiden att pengarna inte räcker till :(
Den får du jättegärna låna när jag läst klart ^^
Darknessangel

2013-03-05 @ 21:00:38
URL: http://www.jessicaberggrenturban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0