Uppe med tuppen

Imorgon är det dags att köra upp till Växjö för introduktionen för den valfria kursen jag ska läsa under terminen Allmän socialpsykologi. Den är på distans men introduktionsmötet har obligatorisk fysisk närvaro. Planerna är att köra hemifrån någon gång mellan 06:30-07:00 på morgonen för att vara där i tid och hinna köra runt och hitta parkering. Sedan blir det att hitta rätt inom universitetsområdet och hitta salen där vi ska vara. Inte lätt det med itt lokalsinne *_*
 
 
Har laddat med godsaker till vägen =) Utöver det här ska jag ha kaffe och lunch köper jag därifrån när det är dags. Japp ska vara där hela dagen. Enligt schemat slutar vi fyra men jag hoppas såklart att vi slutar tidigare. Ser fram emot den här kursen :)
 
Kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att det gick bra :-)

2013-02-02 @ 11:08:08
URL: http://www.jessicaberggrenturban.n.nu
Postat av: Andreas

Gottegris! :)

2013-02-02 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0