Fullt upp

Idag har jag haft fullt upp med städningen hemma i min lilla lägenhet. Att 26 kvm kan ta 3-4 timmar att städa är en ny upptäckt. Fast det berodde nog på att jag även har sttädat i mina lådor och byråer och resultatet blev tre påsar fulla med papper som har samlat sig under tiden sedan jag flyttade hit i november. Gamla brev, information från skola eller jobb som inte är aktuell längre och bara massa anteckningar som har samlat sig i en stor hög.
 
Damma är inte min grej men idag fick det bli att damma och toorka av alla ytor. Jag hatar att damma för att då måste man flytta alla sakerna, damma under och sedan flytta tillbaka dessa. Vilket arbete! Men jag måste ha det fint till terminsstarten på tisdag. För ärligt talat tänker jag inte storstäda när jag har studier att fokusera på. Det blir antagligen först till jul jag kommer att storstäda igen. Annars blir det bara det vanliga dammsugning, disk osv. 
 
Imorgon ska jag till Lund och skaffa Parkeringsdekal så att jag kan parkera på tisdag (om allting går bra och jag får bilen imorgon kväll). 
 
Mina vänner som varit hjälpsamma idag ^___^
 

Kramkram

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON&TECKNiNGAR

sv: aww tack! det värmer :) önskar bara jag kunde se de egenskaperna i mig själv också.

2012-09-02 @ 19:38:18
URL: http://beatlestokig.blogg.se
Postat av: CHERRY

Verkar som att du har fullt upp på jobbet ;)

2012-09-04 @ 09:14:03
URL: http://iheartit.devote.se
Postat av: Rock your hair! - en alternativ hårblogg

hahah gulligt! :D

2012-10-02 @ 09:38:55
URL: http://www.rockyourhair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0