Hon gjorde min dag

Idag hade jag min andra redovisning på bara två veckor 'o' Som tur var det grupparbete och då behöver man inte stå där framme helt själv. Jag anser att jag suger på muntliga redovisningar. Jag glömmer alltid säga vissa delar, eller lägger till saker som inte är planerade att sägas. Den här gången hade vi även problem inom gruppen. det berodde på kommunikationen så vi andra (två st) hade bestämt, i samråd med lektorn, att utesluta den tredje medlemmen från gruppen :( Alltid tråkigt när man tvingas ta till liknande åtgärder men ibland är det nödvändigt för att få arbetet att gå framåt. Hur som helst hade han kommit idag och jag kände mig som en ond häxa '_' Trots att jag vet att det var hans eget fel att blev som det blev kunde jag inte låta bli att känna skuld.
 
 
Men sedan hände något som gjorde min dag bättre. Efter seminariet tog jag en sväng till biblioteket och när jag skulle in gick en klasskamrat ut därifrån. Och då sa hon att jag är så bra på att redovisa. Är jag bra på att tala inför folk? Ja det tyckte hon! Jag hörde helt rätt :o Och ingen hade tvingat henne att säga det eller så. det  ar så snällt av henne att dels tycka det och delss berätta för mig vad hon tyckte :') Någon ser att jag försöker vara bra och glädjer alltid. Tack!
 
 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0